با توجه به آمار بالای رینوپلاستی ، امروزه شاهد افزایش جراحی بینی مردان نیز هستیم. اما آقایانی که به هر دلیلی قصد انجام این جراحی را دارند ، در بیشتر موارد خواستار یک بینی طبیعی هستند و این مسئله برای آن ها اهمیت زیادی دارد. بینی مهم ترین عضو صورت بوده و ایجاد هر تغییری در آن موجب ایجاد تغییرات بسیار در چهره می شود. به همین دلیل طبق قاعده زیبایی شناسی برای عمل بینی مردانه ، فاکتورهایی در نظر گرفته می شود. با ما تا انتهای این مقاله از دکتر شادی جوادی ، بهترین جراح بینی رشت همراه باشید.

جراحی بینی مردان - دکتر شادی جوادی

چگونه جراحی بینی مردان می تواند ظاهری طبیعی به بینی بدهد ؟

معمولا نتیجه جراحی بینی خانم ها به صورت واضحی قابل مشاهده می باشد که دلیل آن ایجاد ظرافت هایی است که برای بینی ایجاد می شود. به صورت کلی چهره زنان در مقایسه با مردان ظرافت های بیشتر داشته و پوست آن ها نازک تر می باشد. به همین دلیل در جراحی بینی مردان باید مشخصه های اصلی و ویژه صورت مردانه در نظر گرفته شود. لازم است بهترین جراح بینی مردانه در رشت ، با مهارت خود در حالی که بینی را به فرم زیبایی جراحی می کند و مشکلات مربوط به آن را اصلاح نماید و در نهایت به چهره حالتی مردانه و جذاب بدهد به صورتی که بینی در تناسب با سایر ویژگی های صورت باشد.یکی از فاکتورهای مهم در عمل بینی مردانه ، داشتن پل بینی صاف با زاویه ای حدود 90 درجه بین لب بالا و نوک بینی می باشد. همچنین لازم است پل بینی در مقایسه با خانم ها پهن تر و بلندتر باشد.

جراحی بینی گوشتی مردانه

به صورت کلی مردانی که دارای بینی گوشتی هستند و قصد انجام جراحی بینی مردانه در رشت را دارند برای رفع مشکلات زیر اقدام به این عمل می کنند :

  • کاهش پهنای بینی
  • کوچک شدن نوک بینی
  • کاهش سایز بینی
  • فرم گیری بهتر بینی
  • برطرف کردن کجی بینی
  • اصلاح مشکلات عملکردی بینی
  • کوچک شدن سوراخ های بینی

جراحی بینی استخوانی مردانه

افراد که بینی استخوانی دارند اغلب به دلیل مشکلات زیر اقدام به انجام عمل بینی مردانه می کنند :

  • کج بودن تیغه بینی
  • وجود برآمدی و یا فرورفتگی روی پل بینی
  • افتادگی نوک بینی
  • بزرگ بودن بینی
  • سوراخ های بزرگ بینی
  • نامتقارن بودن بینی و سوراخ های آن
  • عقابی بودن بینی

مزایای عمل بینی مردان

  • بهبود تقارن بینی : بعد از انجام جراحی بینی مردان ، شاهد تقارن و تناسب بینی با سایر اجزای صورت خواهیم بود و این مسئله سبب افزایش جذابیت های چهره می شود.
  • اصلاح بخش های آسیب دیده : با انجام این جراحی بخش های آسیب دیده ترمیم شده و مشکلات ساختاری بینی برطرف می شود.
  • افزایش اعتماد به نفس : داشتن یک بینی متناسب با اجزای صورت موجب بهبود ویژگی های ظاهری چهره مردانه می شود و این مسئله در افزایش اعتماد به نفس نقش بسزایی دارد.

شکستگی و انحراف بینی در مردان

به صورت کلی شکستگی و انحراف بینی در مردان بیشتر مشاهده می شود. این مشکلات ممکن است به دلیل وارد شدن ضربه به بینی و یا به صورت مادرزادی وجود داشته باشد. به هر حال این یکی از مواردی است که موجب می شود مردان برای اصلاح آن اقدام به انجام جراحی بینی نمایند. ترمیم و اصلاح این مدل از بینی ها نسبت به بینی های نرمال پیچیده و سخت تر می باشد ؛ زیرا نیازمند تکنیک جایگذاری گرافت و جابجایی غضروف ها می باشد. بدین ترتیب نتیجه جراحی حفظ شده و با گذشت زمان دچار افتادگی و برگشت پذیری نمی شود.

 

جراحی بینی مردان - دکتر شادی جوادی

دوره نقاهت بعد از جراحی بینی آقایان

  • برای انجام این جراحی لازم است به مدت 2 هفته مرخصی داشته و در منزل استراحت نمایید. بنابراین باید در این رابطه برنامه ریزی های لازم را انجام دهید. در صورتی که شغل شما نیاز به فعالیت فیزیکی بالایی دارد ، لازم است برای مدت طولانی تری استراحت داشته باشید در غیر اینصورت ایجاد فشار زیاد موجب می شود تا نتیجه جراحی تغییر کند.
  • در صورتی که سیگاری هستید باید این نکته را بدانید که دخانیات در انجام عمل بینی و دوره بهبودی مشکلات زیادی را ایجاد می کند. به همین دلیل باید حداقل به مدت 14 روز قبل و بعد از عمل بینی مصرف سیگار و سایر دخانیات را ترک نمایید. همچنین نوشیدن الکل سبب طولانی شدن دوره نقاهت می شود که خطرناک بوده زیرا احتمال بروز عفونت را افزایش می دهد ؛ بنابراین لازم است 2 هفته قبل و بعد از جراحی ، از مصرف الکل نیز خودداری کنید.
  • در صورتی که ورزش می کنید لازم است تا یک ماه از انجام ورزش های سنگین پرهیز نمایید و بعد از آن با توجه به نوع رشته ورزشی و با مشورت پزشک شروع به ورزش کردن کنید.
  • نحوه استراحت کردن و خوابیدن شما در کاهش ورم بینی و جلوگیری از آسیب بینی نقش زیادی دارد. بهتر است دو بالش در زیر سر خود قرار دهید و سپس به صورت طاقباز به حالت نیمه نشسته استراحت نمایید و از خم کردن سر خودداری کنید.
  • از دیگر نکات مهم در مراقبت های بعد از عمل بینی مردان ، داشتن رژیم غذایی سرشار از ویتامین ها و پروتئین ها و مواد معدنی است. باید در روزهای ابتدایی بعد از عمل از غذاهای نرم استفاده کنید و از خوردن غذاهایی که نیاز به جویدن زیادی دارند ، خودداری نمایید.
  • باید از دستکاری کردن بینی و اسپلینت آن خودداری کنید و تا زمانی که گچ روی بینی شما قرار گرفته است از حمام کردن خودداری کنید ؛ چراکه خیس و مرطوب شدن گچ بینی موجب می شود استحکام گچ از بین رفته و خاصیت نگهدارندگی خود را از دست بدهد.

انواع روش های جراحی بینی مردان

در واقع با دو تکنیک جراحی بینی باز و جراحی بینی بسته می تواند عمل بینی مردان را انجام داد. انتخاب روش جراحی بینی به مشکلات بینی ، توانایی و مهارت جراح بستگی دارد. به صورت کلی در بینی هایی که مشکلات زیادی نداشته باشند و بینی به تغییرات کمی نیاز داشته باشد ، از روش بسته استفاده می شود در حالی که برای ایجاد تغییرات وسیع در بینی از روش باز استفاده می شود. در صورتی که در رابطه با جراحی بینی باز و جراحی بینی بسته اطلاعی ندارید ، می توانید به مقاله های مربوط به این موضوع که در سایت موجود است مراجعه نمایید.

نمونه کار جراحی بینی مردانه دکتر شادی جوادی ، بهترین جراح بینی رشت

مدل بینی طبیعی مردانه

جراحی بینی مردان به سه فرم طبیعی ، فانتزی و نیمه فانتزی می تواند جراحی شود. این موضوع تا حد زیادی به انتظارات و هدف متقاضی عمل بینی بستگی دارد. اما در بیشتر موارد آقایان خواستار مدل بینی طبیعی مردانه هستند. در انجام این جراحی شاهد تیغه ای صاف همراه با زاویه 90 درجه خواهیم بود. معمولا بینی هایی به فرم فانتزی و عروسکی متناسب با چهره مردانه نیستند و از طرفی ممکن است ایجاد سوراخ های بینی کوچک مشکلاتی را در تنفس آن ها ایجاد نماید. از آنجایی که در عمل بینی طبیعی مردانه تنها عیوب و مشکلات بینی برطرف شده و در نهایت بینی به دلیل در تناسب بودن سایر اجزای صورت سبب بهبود جذابیت های مردانه چهره نیز می شود این مدل را می توان بهترین مدل جراحی بینی برای مردان در نظر گرفت.

بهترین جراح بینی مردانه در رشت

در صورتی که قصد دارید عمل بینی انجام دهید. توصیه می شود حتما نمونه کارهای جراحی بینی مردان را مشاهده نمایید و سپس در مورد سوابق و تجربه کاری پزشک به خوبی تحقیق کنید. اگر سایر مراجعه کنندگان نیز از عمل بینی خود رضایت داشتند می توانید به صورت حضوری نوبت گرفته و برای مشاوره به مطب پزشک مراجعه نمایید. سپس انتظارات و هدف خود را از انجام عمل بینی در رشت ، بیان نموده و در این رابطه با پزشک مشورت نمایید تا در نهایت با آگاهی کامل تصمیم گرفته و برای عمل آماده شوید. دکتر شادی جوادی ، با نمونه کارهای بسیار و انجام عمل های زیبایی موفق یکی از بهترین جراحان بینی رشت می باشد. برای دیدن فیلم های جراحی بینی می توانید به کانال آپارات ، گالری ویدیو وب سایت و یا اینستاگرام ایشان مراجعه بفرمایید.